20 juni 2016

Collega Folkert “het gezicht” van nationale campagne NH Hotels

Folkert van der Jagt werkt al jaren voor NH Jan Tabak. Als chef maakt hij carrière en inmiddels is Folkert het gezicht van Brasserie Jan. Aanleiding voor NH Hotels om Folkert te benaderen voor de nieuwe campagne die in april van start ging: NH That’s me. Sindsdien is Folkert te bewonderen in abri’s en op reclameborden langs de snelwegen. Daarbovenop komt nog de radiocommercial die hij zelf heeft ingesproken en de inspirerende video die te bekijken is via de Facebookpagina van NH Hotels. Heb je onze beroemdheid al gespot?

Meer nieuws

14 december 2017

Brasserie Jan feliciteert The White Room met hun eerste ster

Het team van Brasserie Jan is trots op de eerste Michelin ster voor The White Room. Wij feliciteren Arturo en zijn team met...

Lees meer
20 juni 2016

Nieuwe website NH Jan Tabak live

NH Jan Tabak staat al jaren bekend als een comfortabele ontmoetingsplek. In een compleet nieuwe omgeving is in april 2017...

Lees meer